Onze dienstverlening tijdens Corona-lockdown 15 Dec, 2020

.

Nu de nieuwe Covid-lockdown regels zijn ingegaan, willen wij graag naar u toe duidelijkheid verschaffen omtrent onze mogelijkheden om u in deze uitdagende periode toch van dienst te kunnen zijn. En wij zullen dit blijven doen, zodat u mobiel kan blijven. Wij houden alle ontwikkelingen rond het Corona-virus nauwlettend in de gaten en volgen de richtlijnen van het RIVM en de GGD.

 

Werkplaats & after service 

  • Onze werkplaatsen en servicebalies blijven open;
  • Afhalen van online of telefonisch bestelde onderdelen blijft mogelijk;
  • Ook onze schadeherstelafdeling blijft geopend.

 
Showrooms online bereikbaar

  • Onze fysieke showrooms zijn gesloten, maar zijn online wel bereikbaar;
  • Interesse in een auto? Onze online verkopers zitten voor u klaar;
  • Van een virtuele live-bezichtiging met persoonlijk aankoopadvies tot het opmaken van een offerte, en van eventuele aankoop tot aflevering aan huis;
  • Proefritten en bezichtiging op locatie zijn mogelijk.

 

Uw gezond staat voorop
Nu het Corona-virus opnieuw om zich heen grijpt, begrijpen we uw zorgen en terughoudendheid om ons te bezoeken. Weet evengoed dat u blijvend welkom bij ons bent in deze uitdagende periode en wij alle voorzorgsmaatregelen met betrekking veiligheid en hygiëne hebben genomen om u toch van dienst te kunnen zijn. En we zullen dit blijven doen, zodat u mobiel kan blijven. Wij houden alle ontwikkelingen rond het Corona-virus nauwlettend in de gaten en volgen de richtlijnen van het RIVM en de GGD. De gezondheid van u en onze medewerkers staat als vanzelfsprekend voorop.


Om u blijvend welkom te kunnen heten en van dienst te kunnen zijn, hebben we de volgende voorzorgsmaatregelen getroffen:

  • Hoest u of bent u verkouden? Dan verzoeken wij u om uw bezoek of afspraak te verzetten.
  • Binnen onze panden is het dragen van een mondkapje verplicht.
  • Om fysiek contact te vermijden verzoeken wij u te betalen met uw pinpas. Wanneer dit niet mogelijk is wordt het contact bij een contante betaling tot het minimum beperkt.
  • De maatregel 'gepaste afstand houden' vinden we heel belangrijk. Waar mogelijk liever twee meter dan 1,5 meter. 
  • Wij hebben onze medewerkers gevraagd de hygiënemaatregelen, zoals door de overheid gecommuniceerd (geen handen schudden, handen wassen met zeep en water, hoesten of niezen in de binnenkant van de elleboog en het gebruik van papieren zakdoekjes of tissues) na te leven, zoals we dat ook van u verwachten.
  • Bij de overdracht van sleutels dient direct contact vermeden te worden. Dit betekent dat wij een “sleutelbakje IN” en een “sleutelbakje UIT” op de balies hebben geplaatst, de sleutels reinigen en er voor zorgen dat ook de bakjes regelmatig gereinigd worden.
  • We gebruiken stoel-, stuur- en versnellingshendel hoezen en waar mogelijk handschoenen teneinde zo weinig mogelijk 'in contact' te zijn.
  • Overleg met (bedrijfswagen)klanten op hun locatie wordt zo veel mogelijk vermeden door gebruik te maken van telefoon, mail of andere communicatiemiddelen.
  • Bij ziekteverschijnselen (en binnen het huishouden) blijft ons personeel thuis.


Heeft u nog vragen? Neem dan contact met ons op met ons Klanten Contact Center (085-0466005 of [email protected]). Wij staan graag voor u klaar, zoals wij dat al meer dan 50 jaar met veel plezier en enthousiasme doen.

Met vriendelijke groet,

Baan Twente

Deel dit artikel

LinkedIn Google+ Pinterest Mail
 
3
 
sluiten