Onze dienstverlening tijdens Corona 17 Mar, 2020

.

De werkplaatsen en showrooms van Baan Twente zijn gewoon open voor het kopen van een (bedrijfs)auto of onderdelen, het plegen van onderhoud en schadeherstel en andere mobiliteitsdiensten. Ook in deze bijzondere tijd kunt u op ons rekenen.

Nu het Corona-virus ook actief is in Nederland, begrijpen we uw zorgen en terughoudendheid om ons te bezoeken. Weet evengoed dat u blijvend welkom bij ons bent in deze uitdagende periode en wij alle voorzorgsmaatregelen met betrekking veiligheid en hygiëne hebben genomen om u toch van dienst te kunnen zijn. En we zullen dit blijven doen, zodat u mobiel kan blijven. Wij houden alle ontwikkelingen rond het Corona-virus nauwlettend in de gaten en volgen de richtlijnen van het RIVM en de GGD. De gezondheid van onze u en onze medewerkers staat als vanzelfsprekend voorop.

Om u blijvend welkom te kunnen heten in onze showrooms en werkplaatsen, hebben we de volgende voorzorgsmaatregelen getroffen:

  • Hoest u of bent u verkouden? Dan verzoeken wij u om uw afspraak te verzetten.
  • Om fysiek contact te vermijden willen wij u vragen te betalen met uw pinpas. Als dit niet mogelijk is wordt het contact bij een contante betaling tot het minimum beperkt.
  • Proefritten zijn mogelijk. Ook hierbij zijn we extra bewust van de hygiëne binnen en buiten de auto.
  • Ook in de showroom bent u van harte welkom. Onze verkoopadviseurs zullen u hierbij echter geen hand geven en zullen afstand bewaren. Ook aan u zal gevraagd worden om 'gepaste afstand'.
  • De maatregel “gepaste afstand houden” vinden we heel belangrijk. Waar mogelijk liever nog 2 meter dan 1½ meter. Bij de balies zullen wij waar mogelijk strepen trekken teneinde de 'gepaste afstand' voor iedereen zichtbaar te maken.
  • Wij hebben onze medewerkers gevraagd de hygiënemaatregelen zoals door de overheid gecommuniceerd (geen handen schudden, handen wassen met zeep en water, hoesten of niezen in de binnenkant van de elleboog en het gebruik van papieren zakdoekjes of tissues) na te leven, zoals we dat ook van u verwachten.
  • Bij de overdracht van sleutels dient direct contact vermeden te worden. Dit betekent dat we een “sleutelbakje IN” en een “sleutelbakje UIT” op de balies hebben geplaatst, de sleutels reinigen en er voor zorgen dat ook de bakjes regelmatig gereinigd worden.
  • We gebruiken stoel-, stuur- en versnellingshendel hoezen en waar mogelijk handschoenen teneinde zo weinig mogelijk 'in contact' te zijn.
  • Overleg met (bedrijfswagen-)klanten op hun locatie wordt zo veel mogelijk vermeden door gebruik te maken van telefoon, mail of andere communicatiemiddelen.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact met ons op via onze Klanten Contact Center (085-0466005 of [email protected]). Wij staan graag voor u klaar om u zo snel mogelijk te helpen.

Met vriendelijke groet,
Baan Twente

Deel dit artikel

LinkedIn Google+ Pinterest Mail
 
3
 
sluiten